Saturday, December 27, 2008

Lot 100 vs Cik Kumbang


walaupun sebungkus di zamzam, half sy punye..nyum2!


kumbang bukan seekor tp still sorg dpt seekor betul tak tuan punye lot 100?


26 december 08 ((hari kumbang sedunia))
ptg malam jumpe kumbang

tribute to nisah ishak and kak ain and geng tasmi' hehe

p/s: tak makan lagi cik kumbang tu..sayang haha!

7 comments:

Noor Hanisah Bt Mohd Ishak said...

seketika daku terdiam?

di mana kumbangku?

o0o0o dalam beg lagi, belum keluarkan... hehe

Siti Zulaikha Zulkifli said...

hahah!!

sanggup ko biarkan kumbangmu kegelapan di dalam beg..

eh.. kumbangku kat mane..

yeay! dah jumpe..atas jam atas meja yg agak xxxx haha

biscuck said...

meh2 sini knik makankan..hahah

yunie said...

kek kayu dihinggapi kumbang2 2 sme ngan kek befday yuni lar..
hehe..(saje je nk nyibuk kat cni)
jgn mrh ye k.zu.=)
nice blog~hoho~

Siti Zulaikha Zulkifli said...

huhu ye ke.. beli same kedai la tu nmpaknye..

nak mnyebok2 salu pon bleh haha

Siti Zulaikha Zulkifli said...

kak nik! nnti kalo kite ade jumpe coklat tu kat mane2 kite belikan eh..tapi yg ni tak leh kasik hak2

cik kumbang said...

oh tidakk...jgn makan sedara sy...hehehe